
Twój zegarek AW jest objęty gwarancją na wszelkie wady produkcyjne przez okres dwudziestu czterech (24) miesięcy od daty zakupu. Zegarki sprzedawane w sklepie AW są produktami nowymi, wolnymi od wad. Gwarancja obejmuje wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie dowodu zakupu: paragonu lub faktury.
Twoja gwarancja AW nie obejmuje w szczególności:
- uszkodzeń mechanicznych (wgniecenie , uderzenie , zagniecenie , zbicie szkiełka , zarysowanie szkiełka, zerwanie koronki itp. ) oraz powstałych w ich wyniku wad,
- zużycia eksploatacyjnego i starzenia się produktu (zmiany koloru i/lub zmian właściwości materiałów,
- uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania lub użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem , braku staranności, zaniedbania czy też wszelkich innych konsekwencji zachowań, za które sprzedający nie ponosi odpowiedzialności,
- zużycia baterii,
- zerwania koronki zegarka,
- wad powstałych na skutek użytkowania lub pozostawienia zegarka w nieodpowiednich warunkach, np. zbyt wysoka lub niska temperatura, nasłonecznienie,
- odszkodowania za poniesione straty i utracone korzyści w wyniku wad, niedokładności lub niefunkcjonowania zegarka.
Produkt posiadający wadę możesz zareklamować poprzez przesłanie wypełnionego formularza reklamacyjnego wraz z paragonem lub fakturą na adres sklepu:
DARIUSZ PARZYSZEK - DARIUSZ DESIGN
ul.Jana Pawła Woronicza 76/121
02-640 Warszawa
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez nas w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Przesyłka musi być opłacona z góry, po uznaniu reklamacji zwrócimy również koszty wysyłki.