Promocje
Rotomat Beco Satin Carbon Expert 309401
Rotomat Beco Satin Carbon Expert 309401

799,00 zł

Cena regularna: 849,00 zł

Najniższa cena: 849,00 zł
szt.
AW Bristol F.2B Fighter #4 drewniany heban
AW Bristol F.2B Fighter #4 drewniany heban

449,00 zł

Cena regularna: 600,00 zł

Najniższa cena: 450,00 zł
szt.
AW Bristol F.2B Fighter #3 drewniany jasny
AW Bristol F.2B Fighter #3 drewniany jasny

449,00 zł

Cena regularna: 600,00 zł

Najniższa cena: 450,00 zł
szt.
Gwarancja

Twój zegarek AW jest objęty gwarancją na wszelkie wady produkcyjne przez okres dwudziestu czterech (24) miesięcy od daty zakupu. Zegarki sprzedawane w sklepie AW są produktami nowymi, wolnymi od wad. Gwarancja obejmuje wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie dowodu zakupu: paragonu lub faktury.

Twoja gwarancja AW nie obejmuje w szczególności:

- uszkodzeń mechanicznych (wgniecenie , uderzenie , zagniecenie , zbicie szkiełka , zarysowanie szkiełka, zerwanie koronki itp. ) oraz powstałych w ich wyniku wad,

- zużycia eksploatacyjnego i starzenia się produktu (zmiany koloru i/lub zmian właściwości materiałów,

- uszkodzeń którejkolwiek części zegarka w wyniku niewłaściwego użytkowania lub użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem , braku staranności, zaniedbania czy też wszelkich innych konsekwencji zachowań, za które sprzedający nie ponosi odpowiedzialności,

- zużycia baterii,

- zerwania koronki zegarka,

- wad powstałych na skutek użytkowania lub pozostawienia zegarka w nieodpowiednich warunkach, np. zbyt wysoka lub niska temperatura, nasłonecznienie,

- odszkodowania za poniesione straty i utracone korzyści w wyniku wad, niedokładności lub niefunkcjonowania zegarka.


Produkt posiadający wadę możesz zareklamować  poprzez przesłanie wypełnionego formularza reklamacyjnego wraz z paragonem lub fakturą na adres sklepu:

DARIUSZ PARZYSZEK - DARIUSZ DESIGN

ul.Jana Pawła Woronicza 76/121

02-640 Warszawa

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez nas w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Przesyłka musi być opłacona z góry, po uznaniu reklamacji zwrócimy również koszty wysyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl