
Z E G A R K I
1.Czy mój zegarek posiada baterię?
Zegarki kwarcowe posiadają wewnętrzną baterię. Modele automatyczne nie posiadają baterii, są napędzane mechanicznie poprzez ruch nadgarstka.
2.Czy mogę wymienić baterię samodzielnie?
Tak, baterię można łatwo wymienić samodzielnie. Jednakże, aby mieć pewność poprawnego dokonania wymiany zalecamy zlecenie tej czynności zegarmistrzowi.
3.Jak ustawić godzinę i datownik w zegarku?
Datę i godzinę w zegarku można ustawić poprzez obrót pokrętła (koronki) znajdującego się z boku zegarka. Należy lekko wysunąć koronkę: niskie położenie ustawia godzinę a wysokie datę.
4.Jak regulować bransoletę w zegarku?
Możliwa jest regulacja długości bransolety. Niektóre modele zegarków zaopatrzone są w specjalny zestaw do regulacji, umożliwiający szybkie i samodzielne dopasowanie zegarka do rozmiaru nadgarstka. W przypadku, gdy nie ma zestawu do regulacji zalecamy zlecenie tej czynności zegarmistrzowi.
5.Czy zegarki są wodoodporne?
Każdy zegarek ma określoną w specyfikacji wodoodporność. Zwróć uwagę, że wodoodporność Twojego zegarka stanowi jedynie wskazówkę dotyczącą nieprzepuszczalności koperty.
6.Jak używać zegarka automatycznego?
Aby utrzymać ruch zegarka konieczne jest codzienne noszenie zegarka lub używanie specjalnego mechanizmu poruszającego nim tzw. rotomatu. Jeśli odłożysz zegarek na kilka dni, przed ponownym założeniem na nadgarstek może być konieczne delikatne potrząśnięcie nim w celu uruchomienia mechanizmu. Aby zapewnić bezawaryjne działanie zegarka przez długi czas zalecamy, aby co kilka lat oddawać zegarek do przeglądu i serwisowania.
7.Jak mam dbać o skórzany pasek?
Skóra jest materiałem naturalnie porowatym, dlatego należy unikać kontaktu z substancjami oleistymi, rozpuszczalnikami, detergentami lub kosmetykami.
8.Mój zegarek AW przestaje działać po pewnym czasie.
Twój zegarek AW może przestać działać z następujących powodów:
- jeśli posiadasz model kwarcowy to mógł on przestać działać z powodu rozładowanej baterii. Zalecamy wymianę baterii w zegarku co 2 lata.
- jeśli Twój zegarek jest mechaniczny i przestał działać, może to być spowodowane rzadkim noszeniem zegarka, co skutkuje niewystarczająco nakręconym mechanizmem, aby działał prawidłowo. W takim przypadku konieczne będzie codzienne noszenie zegarka lub używanie specjalnego mechanizmu poruszającego nim tzw. rotomatu.
Z A M Ó W I E N I E
1.Jak złożyć zamówienie?
Wybrane do zakupu zegarki z kolekcji AW dodaj do koszyka. Następnie wybierz metodę płatności oraz sposób dostawy. Podaj dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia. Po złożeniu zamówienia otrzymasz automatyczną wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia.
2.Czy muszę się rejestrować oraz zakładać konto, aby złożyć zamówienie?
Nie jest konieczna rejestracja w naszym sklepie do złożenia zamówienia. Posiadanie stałego konta da Ci możliwość zapoznawania się z aktualnymi promocjami i nowościami.
3.Czy mogę edytować dane w zamówieniu?
Tak, jest możliwość edytowania danych w zamówieniu. Po prostu skontaktuj się z nami celem poprawienia danych w zamówieniu.
4.Czy mogę anulować zamówienie?
Tak, istnieje możliwość anulowania zamówienia dla, którego zakupione zegarki nie zostały jeszcze do Ciebie wysłane. Po prostu skontaktuj się z nami celem anulowania zamówienia.
P Ł A T N O Ś Ć I W Y S Y Ł K A
1.Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?
Zamówione zegarki wysyłamy w ciągu 24 godzin w dni robocze.
2.Skąd są wysyłane przesyłki?
Zegarki wysyłane są z Polski.
3.Jakie są formy płatności?
Płatność można zrealizować przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem płatności on-line Przelewy24.
4.Jakie są metody wysyłki?
Zegarki zakupione w sklepie AW dostarczane są za pośrednictwem firm kurierskich, paczkomatów InPost i Poczty Polskiej.
5.Jaki jest koszt wysyłki?
Wszystkie zegarki zamówione w sklepie AW są dostarczane w Polsce bezpłatnie. W przypadku wysyłki zagranicę prosimy o kontakt.
G W A R A N C J A I R E K L A M A C J E
1.Jak długo obowiązuje gwarancja?
Twój zegarek AW jest objęty gwarancją na wszelkie wady produkcyjne przez okres dwudziestu czterech (24) miesięcy od daty zakupu. Szczegółowe informacje można znaleźć w polityce gwarancyjnej https://awchrono.pl/gwarancja
2.Czy mogę zwrócić nieużywany zegarek?
Tak, jest możliwość zwrotu zegarków. Na dokonanie zwrotu masz 30 dni bez podawania przyczyny.
Aby zwrócić towar należy odesłać go wraz z paragonem oraz formularzem zwrotu. Zwracany do AW zegarek musi być nienoszony, w stanie oryginalnym i nadającym się do ponownej sprzedaży. Przedmioty należy zwrócić w opakowaniu dostarczonym wraz z zakupem. Więcej na temat zwrotów oraz formularz zwrotu do pobrania i adres do wysyłki znajdziesz pod adresem: https://awchrono.pl/regulaminy
3.W jaki sposób mogę złożyć reklamację?
Aby złożyć reklamację należy przesłać do nas reklamowany towar wraz z paragonem oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Adres do wysyłki, formularz do pobrania oraz więcej informacji pod adresem: https://awchrono.pl/gwarancja
4.Jak długo trwa rozpatrzenie reklamacji?
Rozpatrzenie reklamacji może potrwać maksymalnie do 14 dni.
Czy masz inne pytania?
Jeżeli tak to prosimy o kontakt mailowy: sklep@awchrono.pl