AW Bitwa Warszawska 1920 #1 niebieski
towar niedostępny

Opis
Z E G A R K I Z H I S T O R I Ą !
Zegarek został zainspirowany setną rocznicą zwycięskiej Bitwy Warszawskiej w 1920 r.
Upamiętnia on niezwykły wysiłek i mobilizację całego społeczeństwa polskiego, wszystkich warstw społecznych do walki z ekspansją Rosji Radzieckiej. Dzięki bezgranicznemu poświęceniu zwycięstwo w sierpniu 1920 roku nad Armią Czerwoną na przedpolu Warszawy ocaliło niepodległy byt Rzeczypospolitej, niedawno powstałej po 123 latach zaborów.
Zegarek AW Bitwa Warszawska 1920 posiada automatyczny mechanizm ze specjalnie zaprojektowanym obracającym się wirnikiem, generującym energię do zasilania chodu wskazówek.
Wskazówki i indeksy pokryte są wysokiej jakości szwajcarską masą luminescencyjną Super-LumiNova, co zapewnia doskonałe odczytanie godziny w warunkach słabego oświetlenia.
Na tarczy znajduje się orzeł państwowy wzoru z 1919 roku oraz symboliczny napis „1920”, inspirowany stylem lat dwudziestych.
Dzięki przezroczystemu deklowi na rewersie zegarka widzimy dokładnie precyzyjny mechanizm kół zębatych i sprężyn współpracujących w harmonii, aby zasilić płynny ruch wskazówek.
Całość projektu zegarka uzupełnia delikatny pasek ze skóry naturalnej.
LIMITOWANA SERIA - TYLKO 50 SZT. !
Model |
AW1920-A816 |
Seria |
Bitwa Warszawska 1920 |
Mechanizm |
automatyczny |
Typ mechanizmu |
Ronda 150, 25 kamieni |
Materiał koperty |
stal nierdzewna |
Średnica koperty |
42 mm |
Grubość koperty |
10 mm |
Kolor koperty |
stalowy |
Kolor tarczy |
granatowy |
Szkło |
szafirowe |
Materiał paska |
skóra naturalna |
Szerokość paska |
20 mm |
Długość paska |
23 cm |
Wodoodporność |
100 m |
Funkcje dodatkowe |
datownik |
Podświetlenie |
luminescencyjne na wskazówkach, indeksach i cyfrach, Super-LumiNova |
Pudełko w zestawie |
deluxe, czarna skóra |
Czas na zwrot |
30 dni |
Gwarancja |
24 miesiące |
Dane techniczne
Rodzaj mechanizmu | Automatyczny |
Funkcje dodatkowe | Datownik |
Rodzaj szkła | Szafirowe |
Kolor tarczy | Granatowy |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.